Et fint sted til alle dine spørgsmål

Velkommen til vores FAQ-side!

Her har vi samlet svar på de mest almindelige spørgsmål, som vores kunder stiller, når de handler på vores webshop.

Vi ønsker at gøre din købsoplevelse så nem og behagelig som muligt, så her kan du finde nyttige oplysninger om alt fra bestilling og forsendelse til produktinformation.

Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

God fornøjelse med din shopping!

Ordre

Alle priser på swimmingpool.dk er angivet i danske kroner og vises inkl. dansk moms (25 %).
I din indkøbskurv vil det være muligt at se, hvor stor en del af prisen der udgør moms før du betaler.

Hvis du ønsker at ændre din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine ændringsønsker, men bemærk, at vi kun kan foretage ændringer, hvis ordren endnu ikke er blevet behandlet eller afsendt.

For at lette processen, bedes du have dit ordrenummer klar, når du kontakter os. Du kan nå vores kundeservice via telefon eller e-mail, som du finder på vores kontaktside.

Hvis du ikke har modtaget en e-mail med bekræftelse på din ordre, anbefaler vi, at du tjekker din mappe for reklamepost eller uønsket post. Hvis du ikke finder bekræftelsen der, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Din ordre er først bindende, når du modtager en e-mail, der bekræfter afsendelsen af varen.

Vi anbefaler også, at du sikrer dig, at du har indtastet den korrekte e-mailadresse. Hvis der er fejl i den oplyste adresse, vil du ikke modtage en ordrebekræftelse eller en e-mail med Track and Trace-nummeret på din pakke.

Hav venligst dit ordrenummer klar, når du kontakter kundeservice telefonisk.

Hvis du modtager forkerte eller ødelangte varer, eller hvis der mangler nogle varer ved modtagelsen, skal vi bede dig om at kontakte os.

Priser og betaling

Priserne på swimmingpool.dk matcher priserne i vores butik; dog kan der være enkelte tilbud, som er specielt indkøbt til butikken eller swimmingpool.dk, hvorfor dette tilbud kun gør sig gældende i den pågældende platform.

Vores butik prismatcher altid swimmingpool.dk, så du er altid velkommen til at kigge forbi vores showroom og butik.

Hvis du finder en vare billigere, matcher vi prisen.

Hos Berle Pool + Spa A/S kan du være sikker på at få Danmarks laveste pris på dine køb. Vi matcher prisen, hvis du finder en identisk vare billigere hos en anden aktiv dansk forhandler, enten i en fysisk butik eller online, inden for 7 dage efter købet.

Vi matcher ikke priser på…

Medlemstilbud, køtilbud, restpartier, ophørsudsalg, dagstilbud, timetilbud, åbningstilbud, begrænsede partier, demovarer, 2. sortering, varer med fabrikationsfejl og lignende hos konkurrenter eller i vores egne butikker.

Du kan anvende følgende betalingsmidler: VISA/Dankort, MasterCard og MobilePay.

Vi har mulighed for at videregive særlige ønsker til de fragtmænd, vi samarbejder med.

Det er dog vigtigt at forstå, at når pakken først er overdraget til fragtmanden, er den uden for vores kontrol. Derfor kan vi ikke garantere, at fragtmanden vil kunne imødekomme dine ønsker.

Forsendelse

Vi bestræber os på at sende fra dag til dag, men 1-2 hverdage vil være normalt.
For Bornholm og Øer + 1 dag.

Der kan dog komme forsinkelser ift- helligdage med meget gods.

Når du handler hos Berle Pool + Spa A/S får du leveret dine varer enten med Postnord eller med fragtmand. Dette afhænger af, hvilke varer du bestiller.

For pakker, der bliver sendt med Postnord, vil din pakke blive leveret til en pakkeboks eller til din hjemmeadresse.

I din ordremodtagelse følger et track and trace nummer, som du kan sore pakken med.

Hvis din pakke er forsinket eller ikke ankommer, så tag venligst kontakt til os.

Vi har mulighed for at videregive særlige ønsker til de fragtmænd, vi samarbejder med.

Det er dog vigtigt at forstå, at når pakken først er overdraget til fragtmanden, er den uden for vores kontrol. Derfor kan vi ikke garantere, at fragtmanden vil kunne imødekomme dine ønsker.

Click & Collect – Afhent i butik

 

Ja det er muligt at afhente varer i butikken såfremt de varer du bestiller er på lager. Hvis varerne er på lager vil det også være muligt at vælge afhent i butik, når du kommer til kassen.

Hvis nogle af de varer som du forsøger at bestille ikke findes på lager, så vil muligheden for at afhente dem heller ikke være tilstede.

 

Når du vælger at afhente dine varer i butikken, vil du modtage besked per email så snart din bestilling ligger klar til afhentning.

Vi sikre os først at alle varer du har bestilt er på lager. Herefter gør vi dem klar til afhentning og giver dig så besked herom.

Det kan derfor tage nogle timer og afhængig af tidspunkt på dagen, kan du opleve at din bestilling først vil være tilgængelig dagen efter.

Hvis du blot medbringer en faktura eller kvittering på din bestilling. Du kan evt. også fremvise din bestilling på din mobiltelefon.

På samme vis som hvis du selv henter, kan en anden hente for dig ved at de fremviser din kvittering eller hvis du forwarder dem din email bestillings kvittering.

Vi opbevarer din bestilling klar til afhentning i 14 dage. Herefter vil du modtage en venlig påmindelse. Har du endnu ikke afhentet varer inden den 3. uge er gået, vil dine varer blive lagerført igen.

Når du vælger afhent i butik, vil beløbet først blive trukket efter du har afhentet varerne.

Du har altid på helt normal vis mulighed for at annullere din ordre.

Når du vælger afhent i butik, trækker vi først beløbet efter du har afhentet dine varer.

Salg

medarbejderfoto af cecilie andersen

CECILIE ANDERSEN
Salgs- og Projektkoordinator

44 65 11 77

Medarbejder jeanette klingenberg

JEANETTE KLINGENBERG
Salgs- og designchef

44 65 11 77

Tak for dit besøg!

Vi håber, du fandt inspiration og nyttig information. Vores dedikerede team står altid klar til at hjælpe dig.

Tag gerne kontakt via de oplysninger, du finder ved hver medarbejders profil. Vi glæder os til at samarbejde med dig og gøre dine visioner til virkelighed.

Hav en vidunderlig dag ジ